środa, 11 września 2019

Kartka tagowa


Pewna bardzo zdolna scraperka postanowiła pomóc takim nieudacznikom jak ja rozwinąć się pod względem tworzenia kompozycji. Zaczęliśmy od podstaw , dobieranie kolorów do  koloru podstawowego . Pokazała palety barw - szczerze mówiąc nigdy z nich nie korzystałam, a okazuje się, że są świetną pomocą .  Z tym dobraniem kolorów chyba większych problemów nie mam . Następny krok to stworzenie kartki tagowej wg mapki . Nie ma napisu bo czekam na odpowiednią okazję , a wtedy się takowy pojawi :) 


I tak oto odrobiłam swoją pierwszą lekcję w scraperskiej szkole Inki 








2 komentarze:

  1. Cieszę się bardzo, że możemy się i tam spotykać ☺️ krok po kroku zawsze razem lepiej .. 😘 dziękuję za taki miły post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejna kartka za chwilę wyfrunie z mojego gniazdka - to świetne szkolenie -Dzięki

      Usuń