środa, 25 września 2019

Skarbonka na podróże


Lubicie oszczędzać pieniążki ? Ja zdecydowanie jestem zwolenniczką posiadania kasy na tzw. nagłe sytuacje. Ostatnio właśnie była potrzeba zrobienia prywatnie usg i gdyby nie te zaskórniki to miałabym problem. 

Znajoma poprosiła mnie , abym zrobiła skarbonkę dla jej siostry , która kocha podróże . Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego , gdyby nie fakt, że grafiki , które mi wysłała to ulubione miejsca dla przyszłej obdarowanej  , a i mapa świata miała się tam pojawić. Nie ukrywam, że nie miałam pomysłu. 
Wysłała mi pocztą drewnianą skarbonkę z informacją o jej wymiarach. Podumałam, podumałam i coś tam wymyśliłam . Zanim drewienko do mnie dotarło zrobiłam wydruki dostosowane do wymiarów i czekałam .....

Jakie było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że owa skarbonka ma trochę inne wymiary, a grafiki nijak mi nie wchodzą - jedne za duże , a drugie za małe. I znowu nie byłoby problemu , gdyby nie fakt, że niestety nie było już gdzie zrobić wydruku, bo ksero zamknięte przez kolejne 3 dni. 

Wyciągnęłam wszystkie dekorki i zaczęłam kombinować....
Tak oto zrodził się pomysł na stareńką skarbonkę na struturalnej powierzchni z serduszkami , które są przy okazji wyrazem siostrzanej miłości .



a potem już jakoś poszło ...







I kiedy mogę sprawiać radość innym to jest moje największe szczęście bo kiedy paczuszka dotarła na miejsce otrzymałam taką informację : 

Jestem zachwycona. Nie spodziewałam się takiego efektu tej skarbonki bo jak wiesz te grafiki nie za bardzo są w moimi guście. Ale całość jest śliczna . Kasiu dziękuję bardzo bardzo bardzo. Uratowałaś mi skórę, bo dzięki Tobie mam wyjątkowy prezent dla siostry.

No cóż.... nic dodać , nic ująć :) :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz