wtorek, 3 września 2019

Miłosne trele


Przed wakacjami trafiłam w empiku na promocję i oczywiście z niej skorzystałam . Dwa w jednym - serduszka tekturowe, z których to mniejsze ( 10/9 cm )   dzisiaj doczekało się swojej odsłony .

Materiał to twarda tektura , którą grubo pokryłam białym gesso Cadence. Położyłam grubo, ponieważ zależało mi na nierównomiernej strukturze podłoża .Okazuje się, że wcale nie trzeba mieć tysiąca preparatów , żeby tworzyć różne powierzchnie - wystarczy trochę pomysłu :) 
 Jedynie wierzch został gładki, gdyż tam miał być motyw ptaszorków z papieru ryżowego Stamperii, który przykleiłam klejem do decoupage i wielokrotnie polakierowałam lakierem ultramat Bartek 

Do podmalowania tła oraz pasków i przemalowań pudełka wykorzystałam farbę style matt w kolorze beżu oraz niebieski efekt marmuru  .Wszystkie preparaty Cadence możecie kupić w sklepie dla kreatywnych Paseczki robiłam odręcznie, bez używania taśmy dzięki czemu nie są idealnie proste co - moim zdaniem - zdecydowanie lepiej pasuje to takiego podłoża w tej pracy.

Jeśli macie jakieś uwagi lub pytania piszcie - zawsze chętnie czytam , a w razie potrzeby udzielę dodatkowych informacji . 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz