sobota, 28 września 2019

Album dla Jasia


Już za chwileczkę, już za momencik..... pojawi się kolejna mała istotka , która 
z pewnością poruszy moje wrażliwe serduszko .... Tak bardzo kocham dzieci, że właśnie pojawia  się sposobność podjęcia pracy w przedszkolu z czego niezmiernie się cieszę. 

Wracając do albumu. 
Do tej pory bazy do wszystkich wykonanych przeze mnie albumów robiłam sama . W lipcu udało mi się otrzymać w prezencie od Goatbox kilka produktów - baz  do prac scraperskich i przyznam, że jest to mega ułatwienie. Ta harmonijka to świetny pomysł do wykonania albumu. Jest dosyć duża - 15/20 cm - i przestronnie zrobiona, bo bez problemu udało się wkleić kartki z dużą ilością dodatkowych kart na zdjęcia w kieszonkach . Poza tym mini wodospad z zamkniętą klapką też bez problemu się zamyka i nic nie przeszkadza. 
Można kupić samą taką harmonijkę lub wraz z pudełkiem co razem tworzy bardzo elegancką całość - idealne na prezent :) 

Połączyłam w tym albumie dwie kolekcje - Lovely Prince Craft o'clock oraz Miętowy Sorbet od Papierowego Potwora 












4 komentarze:

  1. Bardzo ladnie wygladaja! Ja ostatnio powoli zaczynam sie uczyc decoupage. Kupilam juz nawet troche rzeczy z tym zwiazanych na stronie https://pm-m.pl/307-wstazki-i-materialy-dekoracyjne-decoupage/. Mam nadzieje, ze wszystko wyjdzie mi bardzo ladnie :) Ale wiadomo, jak to jest za pierwszym razem .. zanim dojde do Twojego poziomu pewnie troche minie niestety ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za mile słowa. Ja zaczynałam od prostych form , których można się nauczyć współpracując z grupami scraperskimi na fb. W moich pracach o nich wspominam , wiec możesz coś dla siebie znaleźć. Pozdrawiam

      Usuń