piątek, 18 marca 2016

Szpachla do drewna Vidaron - reliefy , aplikator

Słuchajcie kochani :)

Ostatnio dużo się mówi w grupach na temat dobrej szpachli , ale nie tylko dobrej jakościowo , ale też cenowo . NO to WAM oficjalnie mówię JA - czyli KASIA , że ta, oto na zdjęciu jest rewelacyjna . Koszt to 5 zł. Są różne kolory - to także zaleta tej szpachli .....



Zrobiłam dziś na próbę jakieś mazgaje , żeby Wam pokazać , że można i reliefy też robić .


Te grube - szpachlę włożyłam do foliówki i domowym sposobem wyciskałam jak kremik na torta :P

Te cienkie - zwykła strzykawka poszła w ruch. 





Teraz już wiem, że muszę zakupić sobie aplikator ,                                             np. ten  poniżej 



          Dobrze, że jest też pokazane jak go napełnić . 


         Już tą szplachlę zastosowałam do szablonów - zobacz dziewczynki Maria art  lub skrzynia z motylami  ,                      teraz czas na reliefy :) 

     I to by było na tyle - buziole, i przyjemnej zabawy :) 


1 komentarz:

  1. bardzo przydatne informacje - dziękuję :) już wiem, że muszę iść do sklepu i to najlepiej za moment!

    OdpowiedzUsuń