sobota, 29 czerwca 2019

Decoupage w ludowych klimatach


Moja kochana przyjaciółka Agatka , która ku mojej ogromnej boleści serca mieszaka setki kilometrów ode mnie , co jakiś czas wpada na genialne pomysły podnosząc mi poziom adrenaliny .

Tym razem wymyśliła sobie komplet folkowy , czyli na ludowo . 
Początkowo bardzo się starałam przekabacić ją na swoją stronę, czyli tzw. stary folk ( przedmioty są przetarte , jak w shabby chic ), ale się nie udało. 
" Kasieńka, proszę , zrób mi takie bielutkie ".

Dla mnie wyzwanie niczym wejście na wysokie szczyty gór - nie wchodzę, więc sobie możecie wyobrazić jakim byłoby to dla mnie trudem i wyczynem .

No dobra, czego się nie robi dla przyjaciół, a dla wyjątkowej - tym bardziej.

Mój warsztat pracy to cały czas małe 50/50 w kuchni , więc się wzięłam za robotę .


Fantastyczna hybrydowa farba akrylowa  Cadence w tym wypadku przyszła mi z pomocą, bo idealnie się nadaje na takie powierzchnie pomagając utrzymać wyjątkową biel , a jednocześnie tworzy świetną podstawę do dalszej pracy twórczej . 
Dalej to wielogodzinne wycinanki , którymi nie będę Was zanudzała , przyklejanie na klej do decoupage Starwax i wielokrotne lakierowanie ultramatem Bartka , no a w międzyczasie oczywiście szlif papierem ściernym o wysokiej gradacji .

Efekt końcowy poszczególnych elementów możecie pooglądać poniżej . 
Serdecznie zapraszam i życzę miłego oglądania ...

CHUSTECZNIK






SERWETNIK 







POJEMNIK













SZKATUŁKA






i PODKŁADKI





Jeśli macie jakieś uwagi to chętnie poczytam - nie ma ludzi nieomylnych i nie ma prac doskonałych .... a może spodobała Wam się moja praca to też będzie mi miło jeśli pozostawicie swój ślad :) 


14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,fajnie że przypadł Ci do gustu , dziękuję 😏🙃

      Usuń
  2. Cudny komplet ten motyw jest boski. Super, że podjęłaś wyzwanie efekt ekstra. :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie była to łatwa praca ,ale sama przyznaje że efekt jest przyjemny 🤗😏. Dziękuję pięknie

      Usuń
  3. Ludowe wzory są ostatnio bardzo modne. W takim wydaniu wyglądają jeszcze ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Mateuszu bardzo dziękuję za tę miłą ocenę . Pozdrawiam . Kasia :)

      Usuń