środa, 24 lipca 2019

Podkładki retro


Na jednej z decoupa - żowych grup pojawiło się wyzwanie w ciemno . 
Polega to na tym, że Ci, którzy się podjęli zadania czekają na decyzję pozostałych grupowiczów odnośnie tematu .
No i... padło na  OWOCOWE LATO 
Temat dość przyjemny, ale musiałam wymyślić coś, co by mi leżało, bo generalnie nie lubię tworzyć , bo muszę .

I wymyśliłam - leży i to dosłownie :) 

Grafikę znalazłam na obrazie, który wisiał w jakimś pokoju  znalezionym 
 w internecie . 



Wycięłam poszczególne owoce z tego obrazu , powiększyłam do wymiaru 10/10 cm , obrobiłam w programie , wydrukowałam.
Tak powstał pomysł z podkładkami.

Klej do decoupage Starwax , na to grafika, duuuuuuuuuuuuużo lakieru i wszystko.
Bardzo prosty, klasyczny decoupage z delikatnym dodatkiem w postaci gałek .

Niestety moja praca nie zyskała wielu zwolenników, a nawet jestem mistrzem - od końca :) 
Wierzę jednak, że obdarowani tymi podkładkami będą usatysfakcjonowani , bo ten styl jest im bardzo bliski. 

Nie lubię tworzyć tak, by mi coś leżało w pudełkach , czy szufladach - niech idzie w świat i cieszy innych :) 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz