poniedziałek, 8 lipca 2019

Ptaszorki na słodkie wspomnienia


Niedawno będąc na stacji benzynowej zobaczyłam serię czekolad z różnymi napisami dedykowanymi . Pomyślałam, że to świetny pomysł , żeby zrobić komuś słodką przyjemność , a jeśli  zapakujemy ją w pudełku , które później można wykorzystać na  opakowanie na biżuteryjne drobiazgi to taki prezent przetrwa czas i być może wzbudzi w przyszłości słodkie wspomnienia ... 

Drewniane pudełeczko zmieści czekoladę o wymiarach 15 / 8 cm . 

Całość pomalowałam białą farbą hybrydową Cadence . Motyw z papieru ryżowego Stamperii przykleiłam na klej do decoupage Starwax i wielokrotnie lakierowałam Bartkiem.

Ponieważ od dłuższego czasu tworzę tak, aby całość tworzyła jedność tematyczną , więc chwilę się zastanowiłam jak to zrobić, aby tło pudełka było  takie jakie jest na motywie. 
Wykorzystałam do tego dwie farby Cadence - turkus i beż oraz dwa woreczki śniadaniowe .


Pociapałam, przetarłam i .... gotowe :)

Zapraszam do galerii zdjęć, a jak masz ochotę - zostaw ślad, że mnie odwiedziłaś .. będzie mi miło :) 











Produkty Cadence kupicie w sklepie dla kreatywnych


4 komentarze: