sobota, 15 lutego 2020

Zakochany Pierrot


Tydzień temu miałam przyjemność spotkać się z moją koleżanką Justynką  w siedzibie ITD Collection . Dziewczyny zorganizowały spotkanie , aby zrobić kartki z okazji Walentynek, ale ja nie obchodzę tego święta, więc sobie pomyślałam, że przecież nic nie stoi na przeszkodzie , żebym się z nimi spotkała , bo przecież okazji, aby okazać komuś miłość wyrażoną w słowach nie brakuje. 

Jak na każdych tego typu spotkaniach warsztatowych nie zabrakło materiałów do pracy .....



a i o nasze brzuszki - łakomczuszki dziewczyny się także zatroszczyły :) 


Zasiadłyśmy do stołu i zaczęła się fajna kreatywna zabawa. Justynka miała swoją propozycję, której nie narzucała i każdy z nas ( bo był wśród nas również jeden rodzynek ) mógł rozwijać swoje podłady wyobraźni. Było dużo śmiechu i pomysłów. 

A tak wyglądały etapy pracy ....







W domu dokleiłam napis love i gotowa moja wersja zakochanych Pierrotów <3 











1 komentarz: