środa, 19 lutego 2020

Kwiatki dla Agatki


Witajcie kochani. Jak widzicie wolniutko wracam na właściwe tory. Co prawda trochę to trwa, ale ważne , że do przodu. 

Przedstawiam Wam kosz pełen kwiatów dla  mojej kochanej przyjaciółki , za którą tęsknię dzień  w dzień. Mieszka bardzo daleko ode mnie i tylko za to jej nie lubię.

Już nie raz się zastanawiałam czym jest , a czym nie jest prawdziwa przyjaźń. 
Teraz już wiem - prawdziwa przyjaźń to nie guma do majtek - nie może się ciągnąć w jedną stronę . To chęć dzielenia się swoimi radościami i smutkami , to bezinteresowność , to prawda, czasem żal i gniew , ale nigdy nie wątpliwość : ...dlaczego...

Agatka ma już troszkę moich prac, ale ta jest wyjątkowa . Nie mogę Wam napisać dlaczego, ale musicie mi uwierzyć na słowo. 

Grafikę wydrukowaną na zwykłej kserokopiarce lekko zwilżyłam wodą i przykleiłam na klej do decoupage Pentart. Zalakierowałam wielokrotnie , a potem nałożyłam preparat do spękań dwuskładnikowych Pentart i położyłam specjalny lakier .
Dokładnie jakie to składniki - jak wyglądają i jakie mają zastosowanie  możecie przeczytać tutaj .

Dolna część szkatułki to różowa bejca Bartka postarzona zieloną farbą Style Matt   Cadence oraz moim ulubionym brązem Raw umber Phoenix . 
Na koniec lakierowana ultramatem Bartka ...

A oto i ona 










A tak się w tym lakierze odbija lampa - wygląda jak kryształ




7 komentarzy:

  1. Świetna sprawa! Jeśli chodzi o inspiracje, to zawsze powinniście się kierować najlepszymi poradnikami. W ten sposób, będziecie w stanie samodzielnie wykończyć dom w idealny sposób. Podpowiem Wam, że w https://homegarden.com.pl/sofa-ogrodowa-z-baldachimem-sydney-grey-light-grey możecie znaleźc świetne porady pod kątem stylu i aranżacji ogrodu. Sprawdźcie to koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie miałam przekonania co do wymyślnych dekoracji. Zawsze wolałam postawić na coś oryginalnego i delikatnego. Z tego też powodu zdecydowałam się na zakup kilku rzeczy z oferty https://dekoma.eu/pl/ które świetnie się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli miałaby Pani ochotę odnieść się do mojej pracy następnym razem będzie mi miło , bp z tego komentarza wnioskuje że jedynie zależy Pani na reklamie swojej oferty . Pozdrawiam

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają takie rzeczy. Wychodzę z założenie, że jeśli ktoś posiada taki wspaniały talent, to powinien go rozwijać. To najbardziej racjonalna opcja. Zresztą, dzisiaj coraz częściej stawia się na wyjątkowe aranżacje, co dobrze widać chociażby na przykładzie https://www.filo-shop.pl/kategoria-produktu/dla-dzieci/lozka-dzieciece/lozko-domek. Powinniście bliżej sprawdzić ten temat i pomyśleć, jak Wy chcecie zorganizować dla siebie przestrzeń do życia.

    OdpowiedzUsuń