środa, 26 lutego 2020

Mini-foldery na małe co nieco

                                     

Jakiś czas temu rozkochałam się w minióweczkach , ale nie nie.... nie myślcie, że o spoódniczki , czy sukienki chodzi. Chodzi o mini - albumy . Ja już tak mam, że jak mnie jakiś bakcyl dopadnie, to końca nie widać . W międzyczasie pojawiła się też mini - kartka z koperty w stylu boho i mini etykiety prezentowe . Nie wpadłam jednak na pomysł, że można by zrobić takie mini-foldery z wykorzystaniem miejsca na herbatkę . Może w taki sposób można byłoby  kogoś zaprosić na miły wieczór, albo wyrazić swoje uczucia z wykorzystaniem miejsca na taki gadżecik :) 

Moja dzisiejsza propozycja to wariacje na  ten temat w grupie Hallo Crafty . Właśnie tam  Inka podpowiedziała jak można wykorzystać takie minióweczki :)

No to ..... miłego oglądania - różne style, różne rozwiązania 
















5 komentarzy:

  1. Piękne foldery. Zawsze jestem pełna podziwu dla Twoich pomysłów. Masz wprost nieskończoną wyobraźnię. Każdy z folderów jest inny oraz nietypowy. Moim zdaniem idealnie nadaja się na dodatek do prezentu albo jako właściwy prezent ( jeśli chcemy podarować coś drobnego).

    Sama do niedawna myślałam,ze jestem totalnym beztalenciem artystycznym, jednak ostatnio zabrałam się do wykonania kilku dekoracji i przyznam sie, zę wyszły mi całkiem przyjemne.

    Dałam jedną kartkę mamie, drugą babci i obie były zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są piękne, wszystkie, wiem co piszę, bo jeden jest mój :)) Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była wielka przyjemność - i z wzajemnością kochna :)

      Usuń