niedziela, 26 kwietnia 2020

Kwiaty w sercu


Jaka ze mnie niepoprawna romantyczka  . Bardzo lubię tworzyć tak, by kojarzyło się z delikatnością, miłością, szczęściem. Chcę, żeby moje prace powodowały uśmiech na twarzy i ciepło w sercu. 

Nie chcę być podziwiana, bardzo tego nie chcę, 
ale miło mi kiedy mogę sprawić innym radość :) 

Pudełeczko tekturowe z Empiku które ma jedną, jedyną wadę - jest koszmarnie wykonane. Reszta jest ok. Przy pracach związanych z decoupage potrzeba podłoża, które nie będzie się wyginac pod wpływem dużej ilośći wilgoci - farby i lakier . Takie właśnie są te pudełka, ale mogliby coś zrobić z tą jakością - ehhh. 

Motyw na tym pudełku to serwetka przyklejona klasycznie na klej do decou Pentartu , wielokrotnie lakierowane . Dół pomalowałam farbą, a potem przykleiłam koronkę i frędzelki. 











1 komentarz:

  1. O rany, wygląda to wspaniale! Decoupage od zawsze mnie fascynuję i ciągle sobie powtarzam, że muszę sama spróbować. Na razie jednak zadowalam się produktami sklepowymi :D

    OdpowiedzUsuń