czwartek, 7 lipca 2016

Etui na okulary


Z przykrością muszę poinformować iż jest to ostatnia moja praca z wykorzystaniem grafik obrazów Marii Art. Dla zainteresowanych odsyłam do strony inspiracje obrazami Marii Art . 
Teraz wracając do mojego etui. Służyło mi w oryginalnej wersji 3 lata, więc jakość pierwsza klasa. Postanowiłam jednak kończąc publiczną pracę z moimi ukochanymi grafikami pokazać Wam co na takim etui można zrobić, aby nie tylko było praktyczne, ale też cieszyło oko . 
Pomalowałam białą farbą akrylową i jak wyschło przykleiłam grafiki, które wcześniej miałam wydrukowane na papierze ryżowym. Kiedy wyschło przystąpiłam do mojej ulubionej części pracy - cieniowanie. Tu można poszaleć i dać upust swojej wyobraźni. Niestety nie potrafię ani rysować, ani malować, ale wydaje mi się, że w dziedzinie cieniowania jest nie najgorzej. Oczywiście potem było szlifowanie i lakierowanie - w ilościach .....nie liczę ???? I na sam koniec wosk , o którym możecie sobie poczytać . 
Oceńcie sami moją pracę , a i ja chętnie przeczytam co o tym myślicie  :) Pozdrawiam. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz