niedziela, 11 września 2016

Butelka na nalewkę


Dwie nalewki nie miały domku więc postanowiłam takowy im stworzyć . Na razie jest jedna . Nie robiłam zdjęć podczas robienia pracy, ale postaram się opisać jak ją wykonałam.
Wieczorem całość pokryłam akrylową farbą zieleń ultramaryna, a cztery ściany butelki pokryłam częściowo pastą strukturalną połączoną ze srebrną farbą akrylową. Po wyschnięciu przetarłam świeczką i pomalowałam śnieżką o kolorze śmietankowym. Na następny dzień papierem ściernym zrobiłam tzw. przecierkę .....motywy serwetkowe przykleiłam , polakierowałam - oczywiście  lakierem akrylowym było zabezpieczona cała butelka , nie tylko motywy serwetkowe. Wykończenie pracy przy pomocy wax pasty - zieleń oraz białe złoto 
Kulka - pasta strukturalna i wax pasty ( jak wyżej ) .








Pozostałe butelki - 2016 oraz 2015






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz