sobota, 22 kwietnia 2017

Naturalny krem nawilżający do twarzy i ciała


Niedawno zrobiłam tłusty krem , oczywiście naturalny , i okazało się, że się cieszy dużym zainteresowaniem wśród mojej rodziny i przyjaciół.  Okazało się jednak - jak przypuszczałam - że nie wszystkim pasuje tłusty - choć on jest jedyny w swoim rodzaju, ponieważ super się wchłania i nie pozostawia tzw. świecącej powłoki . No cóż, trzeba było zamówić półprodukty , abym mogła zrobić nawilżający . Kiedy paczka dotarła cieszyłam się jak dziecko.



 Dzisiaj się wzięłam do pracy - wszystko odkaziłam spirytusem i przystąpiłam do łączenia produktów - cudowny zapach roznosił się w kuchni ( pomarańcza, róża i cynamon ). Coś wspaniałego. 
Szkoda, że nie możecie tego poczuć - no...chyba, że zamówicie ten krem - wtedy nie będziecie chcieli nic innego :) Ja korzystam z tej natury zaledwie 2 tygodnie, a moja skóra już mi mówi - dziękuję :) .
Więcej informacji na temat różnych naturalnych produktów znajdziecie tutaj  . Zapraszam  

2 komentarze:

  1. świetny wpis, szukałam czegoś dla alergików

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Zrobiłam balsam dla córki mojej koleżanki . Ma mocno zaawansowane AZS. Ciało smarowała sterydami , teraz jedno miejsce tylko tym bal samej i efekty są super. Niebawem pojawi się artykuł na ten temat

      Usuń