poniedziałek, 12 grudnia 2016

Mini kuferek dla małej księżniczki


Cały czas muszę mieć zajęte ręce i głowę, żeby nie myśleć o tym co mnie przygnębia....Nie będę się dzisiaj rozpisywała, powiem tylko, że kuferek kupiłam w empiku , jest malutki i ma  magnesik na środku przy łączeniu pokrywy z dołem. Serwetka przyklejona po mojemu zakupiona tutaj . Wszystkie elementy kleiłam osobno, ponieważ zależało mi na tym, aby pasek między pokrywą , a dołem kuferka nie był w tym samym pionie. Jeśli chodzi o boczki, to pomalowałam bejcą Bartek garappa i użyłam do pozłocenia wax pasty w kolorze białego złota. Polakieroałam całość Bartkiem połysk , wielokrotnie szlifując papierem ściernym 180 ... i tyle :) 









2 komentarze:

  1. Piękny kuferek. Szukam inspiracji na chustecznik dziewczęcy. Może robiłaś? pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa , wszystkie chusteczniki znajdziesz w kolumnie po prawej stronie w roku 2016 , a poniżej 2015

    OdpowiedzUsuń