poniedziałek, 5 grudnia 2016

Skrzynka shabby chic, vintage decoupage


Bardzo lubię czytać książki , ale też mam kilka sentymentalnych pozycji   i nie miałam takiego miejsca, gdzie mogłabym mieć je pod ręką ... Wydawałoby się, że parapet , to nie jest to, a jednak - wymyśliłam sobie, że można połączyć przyjemne z pożytecznym .Zrobiłam  skrzynkę , która ładnie prezentuje się wśród innych "gadżetów" parapetowych , a co najważniejsze książki są na wyciągnięcie ręki :) 
Skrzynkę przetarłam używając emalii akrylowej w kolorze  brązu i wanilii. Używając szpachli do drewna Vidaron przy pomocy szablonu wykonałam narożniki . Polakierowałam półmatowym Bartkiem , a potem już paćkałam jak szło .... pasty antyczne Pentart - złoto antyczne, srebro, bitum . Dekory owalne to motywy serwetkowe wokół których zastosowałam białą pastę antyczną ...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz