czwartek, 16 lutego 2017

Lampka - świecznik Shabby chic


Wyszukałam na OLX taką nijaką skromną " dziewczynkę " i postanowiłam ją zaadoptować. Kupiłam jej w mojej głowie nowe wdzianko , wzięłam się do pracy i paniusia może teraz iść na salony - myślę, że się prezentuje o wiele lepiej 😁 
Jak się ma pomysł to naprawdę nie potrzeba wiele - parę maźnięć pędzlem i farbami kredowymi - ja tutaj użyłam Daily Art  ( najpierw niebieska , papier ścierny, wanilia , papier ścierny) i wosk do zabezpieczenia . Na koniec  wax pasta - tadammmm ...gotowa ☺

Oto i ona w całej okazałości - zdjęć dużo, może się powtarzają, ale tak mi się podobają, że wszystkie wrzucam 💗💗💗💗💗💗

Panienka w różnym świetle i otoczeniu
 ....bardzo proszę : 3-2-1-...START 






A teraz romantycznie 💓💔💕💖💏💏💏💏💏💏



I zmiana scenerii ..



 z dala.....

 bliżej....

 jeszcze bliżej ...


 THE END 😉





1 komentarz: