sobota, 18 lutego 2017

Skrzynia retro


Kolejne WIELKIE - dosłownie - wyzwanie za mną. Moja mamusia wymyśliła sobie taką ogromną skrzynię na swoje przydasie łazienkowe. Wymiary : 38 cm / 21 cm / 12 cm . Kolorystykę i styl starałam się dopasować do wnętrza . Nie było to łatwe zadanie ...wierzcie mi - wysoka góra, ślisko , raki na butach i łańcuchy , aby się wspiąć tam gdzie był szczyt.... Nie wiem, jak to wyszło z Waszego punktu, ale jak dla mnie - może być....
Góra - najpierw na białe tło przykleiłam motyw serwetkowy dziewczyny , potem pomalowałam farbą akrylową firmy Phoenix 333 Rose light - to jest ciepły ciemny głęboki kolor. Ornamenty na rogach wykonałam przy pomocy masy i foremki silikonowej ( farba - pasta antyczna stare złoto - wax pasta białe złoto ) . Wzory przy pomocy szablonu wykonałam złotą pastą strukturalną. 
Dół - bejca popiel mroźny , a na bokach ten sam wzór co na górze tylko srebrną pastą strukturalną. 





















Dużo zdjęć, niektóre podobne, ale ja lubię Wam pokazać więcej, niż mielibyście mieć niedosyt ☺☺☺☺☺

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz