środa, 1 lutego 2017

Kwiat , serce i świecznik


Zostaliśmy zaproszeni  na miły wieczór towarzyski. Najczęściej tak jest , że chcemy kogoś czymś obdarować - tak, z serca ...kwiatek, czy jakiś drobiazg. A może tak wszystko połączyć wszystko  w jedno......
To moja propozycja na prezent, który zapewne umili wieczorne chwile naszych przyjaciół - i to nie tylko na ten czas, póki kwiatki nie zwiędną, ale na zawsze zostaniemy w ich sercach :) 

 Na tych serduszkach wykorzystałam papier soft - najpierw trzeba go namoczyć w wodzie , następnie odsączyć na ręczniku papierowym, posmarować klejem i przykleić na wcześniej przygotowaną jasną powierzchnię. Dalej postępujemy jak zawsze - lakier , szlif, lakier , szlif 


              

 




 Z tym motywem wiąże się ciekawa historia... Poszliśmy do znajomych na kolację. Zasiedliśmy do stołu , i moje oczy utkwiły w przepięknych serwetkach. Niewiele myśląc sprzątnęłam wszystkie , które były na stole ( gospodyni i gospodarz w tym czasie szykowali dobre jedzonko i trunki ) . Oczywiście nic po sobie nie dałam poznać, że coś naskrobałam - koleżanka mówi : ojej ...nie dałam serwetek ... a ja sobie myślę, fajnie, położy następne, i poproszę , żeby mi je dali :) Tak też zrobiłam, oczywiście , przyznałam się, że to ja byłam sprawcą zamieszania - śmiechu było przy tym sporo i wszyscy grzecznie oddali mi swoje serwetki, a buziaczki wycieraliśmy chusteczkami ..... a co....tak też można :) 






















Więcej podobnych propozycji na stronie Świeczniki, lampiony, świeczki

2 komentarze: