poniedziałek, 27 listopada 2017

Mini szkatułka glamour


Ostatnio wykonałam szkatułkę w odcieniach turkusu wykorzystując dokładnie ten sam motyw papieru do decoupage. Jak go przykleić już pisałam poprzednio, więc zainteresowanych odsyłam to przeczytania w wolnej chwili. Tym razem papier położyłam  na  ściankach przednich oraz bocznych .



Tym razem sięgnęłam po kolory glamour , które równie pięknie się komponują z tym motywem. Wykorzystałam do tego czerwoną farbę akrylową oraz wax pastę Pentartu białe złoto. 
Chciałam też zrobić pewien eksperyment, i uważam, że udał sie w 100 %. 
Wieko pomalowałam farbą ( podwójnie, aby zintensyfikować kolor ) po czym położyłam grubą warstwę preparatu do spękań - jednoskładnikowy - Pentartu. Kiedy dobrze wysechł położyłam na niego lakier połysk Bartka i pozostawiłam  na całą noc, bo akurat tak mi pasowało ... 
Z samego rana bardzo ciekawa mojego  eksperymentu weszłam do kuchni z pewną dozą niepewności, ale efekt mega mnie zaskoczył. Pojawiły się piękne pęknięcia .... szybciutko w całą powierzchnię wtarłam wax pastę o której wcześniej wspomniałam .Potem tylko ...tona lakieru dla dokładnego wtopienia spękań i stworzenia idealnie gładkiej powierzchni .....i gotowe ...





Na środku , jak już zauważyliście przykleiłam podrasowaną półperełkę 


Środek również pomalowałam czerwoną farbą, natomiast wax pastą przetarłam tylko same brzegi


Mam nadzieję, że się podobało, a  mój eksperyment sprawi, że i wy pobawicie się kolorami :) 
Pozdrawiam 

2 komentarze: