środa, 22 listopada 2017

Szkatułka w odcieniach turkusu


Kupiłam jakiś czas temu piękny papier w moim ulubionym łódzkim sklepie z przydasiami do decou MDK .  Nie przepadam na prostokątnymi pudełkami , bo są jakieś takie nieporęczne do pracy, ale darowanemu koniowi ....itd. Postanowiłam więc połączyć to za czym nie przepadam z tym co tak piękne . 
Papier lekko namoczyłam w wodzie, odcisnęłam ręcznikiem papierowym i przykleiłam tak jak zawsze na klej do decou . Ponieważ papier jest wilgotny trzeba uważać, żeby go nie podrzeć, bo podczas klejenia konieczne jest delikatne wyciskanie powietrza spod papieru, bo jesli tak wyschnie to lipa - ciężko to potem naprawić ( da się, ale lepiej się przyłożyć na początku , żeby potem się cieszyć, a nie denerwować ) . Lakier połysk Bartka zrobił swoje, bo jeszcze podkreślił kolorystykę jaka jest na papierze . Oczywiście - jak to ja - nie mogło się obyć bez jakiegoś popaprania , więc maznęłam suchym pędzlem i wyszło jak widać na załączonych zdjęciach . Dekorek na wierzchu to ozdoba( troszkę przeze mnie podrasowana złotym lakierem do włosów )  zakupiona u Beatki w Kredensie pomysłów  











Dół natomiast pomalowałam farbą hybrydową Cadence w kolorze mint green , a kiedy wyschła położyłam przepiekną farbę hi-lite green ( oczywiście również Cadence ) . Farbę tę kładzie się na ciemniejsze tło , a ona sama stwarza tzw efekt syrenki . Są różne kolory, więc jest w czym wybierać. Ja zapraszam do sklepu dla kreatywnych



Zazwyczaj nie maluję środka, ponieważ nie wiem jakie będzie zastosowanie szkatułek, ale tym razem zrobiłam wyjątek i całość pokryłam tę samą farbą hybrydową , a na wieczku (od wewnątrz oczywiście )  zrobiłam dekorek z modeliermase i foremek silikonowych . Do stworzenia efektów antycznego złota wykorzystałam farbę metalizowaną  antyczne złoto 



I cóż - jeśli się podoba to możecie zostawić swój ślad, i zapraszam - możecie robić takie same, będzie mi miło :) 







12 komentarzy:

  1. O wow! Przepiękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieje że i zespołowi Art sie spodoba 😉😆

      Usuń
  2. Witam Cię Kasiu:)) nie znam się na decoupage, ale z Twoją pomocą i tak świetną instrukcją udało by mi się zapewne coś wydobyć z serwetek!!! Powodzenia, bo jest śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę powodzenia, przepraszam, że tak późno odpisuję, ale jak tylko będziesz potrzebowała pomocy służę swoją niewielką wiedzą :)

      Usuń
  3. Przepięknie dobrałaś kolory i uroczo się prezentuje ta koronkowa dekoracja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, mam nadzieję, że reszcie DT też się spodoba :)

      Usuń
  4. Cudna:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak bardzo dziękuję za taki wydźwięk komentarza :)

      Usuń