niedziela, 22 grudnia 2019

Błękitna Laguna


Ta  miseczka bardzo kojarzy mi się z filmem, który oglądałam bardzo dawno temu pt Błękitna Laguna . Piękna wyspa zafascynowała mnie kolorami i przypomniałam sobie to kiedy robiłam tę pracę . 
Tworząc ceramikę   można sobie tylko wyobrazić co z tego wyjdzie, bo często efekt końcowy jest zupełnie inny od zamierzonego 


Jak zwykle jest to długi etap , ale dla mnie mega fasynujący , a zdecydowanie kilkukrotne szkliwienie to mój konik. Ostatnio koleżanka - po 3 szkliwieniu - mówi do mnie : no jak, teraz już jesteś zadowolona, czy jeszcze nie ... i się zaczęła śmiać . No cóż, cała ja - inaczej jak wsyzscy 









16 komentarzy:

  1. ceramika to moje wielka słabość ... zazdroszczę możliwości kontaktu z nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie to przepiękna forma twórczości. I ja z niej korzystam tylko dlatego ze blisko mnie jest Pałac Młodzieży w którym są zajęcia z ceramiki i rzeźby, no i mamy dostęp do pieca i szkliw

      Usuń
  2. Cudo ! Nie potrafię sama ale bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja😍
    Pięknie to szkliwienie wyszło, fsjny daje efekt przeniknia się kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo . Te kolory się tak wtapiaja, a gdyby się chciało powtórzyć ten efekt to praktycznie niemożliwe .

      Usuń
  4. łoo śliczna! Nieoczekiwane efekty to fajna niespodzianka i nagroda za wkład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Inka . To prawda z tymi nieoczywistymi efektami 😉😆😀

      Usuń
  5. Przepiękne kolory, cudnie wyszło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, cieszę się, że przypadło do gustu :)

      Usuń