niedziela, 15 marca 2020

Dutch fold card dla chłopca


Kochani , koronawirus spowodował, że musiałam zwolnić tempo , a co za tym idzie mogę bezkranie zająć się tym co bardzo kocham. Moje rękodzieło w najbliższym czasie będzie bardzo aktywne , choć rodzinnie podjęliśmy decyzję, że spróbujemy razem nie zwariować przez tak długi czas - ha ha ha .
Na szczęście mamy sporo wspólnych zajęć , więc jestem przekonana, że damy radę. 

Koleżanka z pracy poprosiła mnie w lutym, żebym na kwiecień zrobiła dla niej kartkę dla chłopca. 
Wykorzystując wolny czas zrobiłam wykorzystując jedną z moich ulubionych form kartek - dutch fold cards .

 Można ją przetwarzać jak tylko wyobraźnia podpowiada ...... 









2 komentarze:

  1. Kasiu świetna karteczka, a aranżacja zdjęcia też super! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję , mam nadzieję, że koleżance też się spodoba :)

      Usuń