sobota, 22 sierpnia 2020

Album dla Anetki i Tomka - pamiątka ze ślubu

 


Na początku roku zostaliśmy zaproszeni na ślub i wesele  do naszych ptzyjaciół. 
Nawet nie wiecie jak ucieszyła nas ta wiadomość. Czekaliśmy wiele lat na szczęście Anetki, aż przyszło w postaci super faceta Tomaszka. I bęc..... w marcu ogłoszono pandemię w wyniku koronawirusa , który zaczął szaleć na całym świecie.Udało się ceremonię i wesele  przełożyć na sierpień , bo wszyscy myśleli, że uda się pokonać gościa - ale niestety, koronawirus nadal szaleje i ma się dobrze , niestety . Nie będziemy się z nimi weselić, taką podjęliśmy decyzję, choć nam przykro, ale wierzymy, że jeszcze się razem dobrze ubawimy :) 
Życzenia napisaliśmy im na skromnej karteczce ,
więc mogą sobie do nich wracać wielokrotnie  :) 

Wracając do marca. Nie tylko oni byli przygnębieni tą sytuacją, ale cóż, trzeba było zakasać rękawy i nie dać się panice . Czasu przede mną było dużo , bo pozamykali nas w domach , więc nie spiesząc się krok po kroku zaczęłam tworzyć. .
 Ponieważ trochę tych albumów zrobiłam, przemyślałam sobie jakie kolekcje wykorzystam i wzięłam się do roboty.

Mam nadzieję, że będą mile wspominać ten dzień 
zapełniając album zdjęciami 
























4 komentarze: