środa, 19 sierpnia 2020

Hortensja na stół

 


Ciekawa jestem czy i Wy macie swoje skojarzenia z kwiatami i poszczególnymi miesiącami. 

Na przykład maj to bzy , czerwiec - peonie, lipiec - bratki ,wrzesień wrzos , a sierpień oczywiście hortensje. Kiedy wyjeżdżałam w tym czasie nad morze to bardzo często przy wejściach do różnych lokali było zasadzonych mnóstwo przepięknych kolorowych odmian. Mam wrażenie , że kiedyś nie były tak popularne jak obecnie , ale może to tylko moje spostrzeżenie. 

W związku z tym, że połowa sierpnia za nami to i ja postanowiłam zrobić taki mały projekt hortensji na stół. Myślę, że mogą być przez cały rok miłym wspomnieniem lata. 

Ten piękny motyw to zasługa ITD COLLECTION . 

Materiał na podkładki to płyta mdf . Duża podkładka to idealnie wklejony motyw papieru , trochę pobrudzony z splashowany ( kropki ) . Z małymi było więcej zabawy.Motywy kwiatków dokładnie wycięłam i wtopiłam metodą decoupage.Do malowania wykorzystałam  moje ulubione farby Cadence : Premium różowy jako baza , i dodatkowo Style Matt biały , beżowy oraz żółty 

Na koniec oczywiście tona lakieru - bo to podstawa pięknie wykończonej pracy 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz