czwartek, 26 stycznia 2017

Miętowa butelka w stylu shabby


Pierwsza butelczyna w tym roku. Jakoś tak się złożyło, że cały czas działałam w temacie - kuferkowo - serduszkowo - świeczkowym. Wiecie już , że nie znoszę monotonni , więc sięgnęłam po butelkę . To nie znaczy, że od razu wiedziałam, jak ma wyglądać - wszystko rodziło się " po drodze". I tak ....Najpierw całą butelkę pomalowałam na biało, a potem na dolną część włożyłam elastyczną  siatkę pasmanteryjną  i pomalowana białą emalią akrylową .Góra natomiast to  zwykła biała masa szpachlowa Vidaron . Jak wszystko było suche pomalowałam bielą platynową firmy Renesans . Dekory zrobiłam sama przy pomocy foremek silikonowych i białego kleju na gorąco. Farba kredowa miętowa Hag Art i pasta antyczna srebro oraz biel....Na to wszystko lekko pociapana farba Renesans , o której wcześniej wspomniałam - i to wsjo :) 




1 komentarz: