niedziela, 22 lipca 2018

Kartka twist pop up


Hurrrrrrrraaaaaaa
Udało mi się - nareszcie - ufffff, bo wielu trudach zrobiłam moją pierwszą kartkę TWIST POP UP

Może nie jest w moich romantycznych pastelowych kolorach, ale szczerze mówiąc od początku nie wiedziałam czy mi coś z tego wyjdzie , ale jednak się udało 

Naoglądałam się różnych filmików , ale niestety , albo były za trudne , albo jakieś dziwne wyliczenia, albo potrzebna była tablica do bigowania , której nie posiadam.....Mój mąż cały czas mnie wspierał i powtarzał : dasz radę to zrobić , a ja miałam coraz więcej wątpliwości ...

W końcu trafiłam na gościa , który w mega prosty sposób to wytłumaczył bez żadnych akcesoriów - podał wymiary trzech kawałków i.... 
.... okazało się że to nie jest tak trudne jak wyglądało 










Pierwszą stronę musiałam ozdobić kolorystycznie tak, żeby się łączył ze środkiem - może tego nie widać na zdjęciu ale ten zewnętrzny karton jest srebrny, więc pasowały też takie dodatki - a może kicz .... jak kto uważa....dla mnie wygląda oki 






2 komentarze: