poniedziałek, 16 lipca 2018

Mały Książe



Drogi czytelniku , jeśli nie  czytałeś tej cudnej książki to szybko po nią sięgaj, a zobaczysz , że nie odłożysz jej póki nie skończysz ..... 
Właśnie  o tym kilka dni temu przekonał się mój syn - nie było nic ważne ...ani telefon, ani komputer, ani koledzy na orliku .... a ja byłam w totalnym szoku .

Ponieważ Mały Książe przemieszcza się w kosmosie, więc grafika nie powinna nikogo zaskoczyć .
 Otrzymałam ją od koleżanki, która bardzo chciała, abym jej zrobiła pudełeczko w tych klimatach. Przyznam, że miałam różne pomysły, ale ostatecznie stwierdziłam, że nie można tego przekombinować. Dół miał zostać iście czarny ( pomalowałam go czarną farbą hybrydową ) , ale za mocno rzucał się w oczy, więc bardzo nieudolnie przekształciłam go w niebo - sama przyznaję, że te gwiazdki ręcznie malowane są z lekka niedoskonałe, ale zrobiłam co mogłam 😊😊
I jeszcze miałam jeden dylemat - lakier ...... połysk, czy mat..... 
Wierzcie mi, że mat zupełnie nie oddawał piękna tego co się dzieje na tej pracy, Ja sama jestem z niej ogólnie mega dumna , a Wy też możecie napisać co o niej sądzicie . 





 Byłam bardzo zaskoczona tym, jak trudno zrobić dobre zdjęcie takiej pracy ....

2 komentarze: