niedziela, 22 lipca 2018

SO SWEET - M jak Motyl


Od kilku miesięcy bawię się scrapem i przyznam, że sprawia mi to ogromną radość. 
Ponieważ znana jestem z tego, że lubię robić coś inaczej, tak po swojemu , więc chwilę wcześniej wpadłam na pomysł stworzenia kartki dwustronnej . Przy tej okazji wykorzystałam mix media i decoupage , które kocham od kilku lat , ale .... tym razem pozostałam tylko w tematyce scrapowej.

Moja kartka dwustronna charakteryzuje się tym, że składa się z pojedynczej kartki, ale wykorzystane są dwie powierzchnie . Pierwsza z nich to ozdobne motywy z ewentualną dedykacją bądź jakimś napisem, a druga zawiera kieszonkę na kartkę z miejscem na jakieś miłe słowa od darczyńczy . 

Do stworzenia dzisiejszej kartki zainspirowała mnie Srebrnolistka z bloga Kartkowe ABC .
   
SO SWEET ...

 Idealnie oddaje kolorystykę słodkich , pastelowych kolorów oraz dodatków jakie w niej wykorzystałam  . Motyl, który jest również moim logo to stworzenie tak piękne i tak delikatne, że nie mogłam sobie odpuścić takiej przyjemnej zabawy wyzwaniowej, choć jak już wspomniałam, dopiero zaczynam raczkować w tej technice rękodzieła . 

Tak wygląda pierwsza strona kartki ....







A tak druga ....











4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam się i zamiast wcisnąć odpowiedz nacisnęłam usuń :( Inka napisała bardzo miły komentarz za który z serca dziękuję :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na KartkowymABC, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń