piątek, 14 lipca 2017

Tabliczka z transferem



DOM - to takie szczególne miejsce, w którym każdy chce być bezpieczny . To, oaza spokoju i dobrego samopoczucia . To azyl , który oddziela to co musimy od tego co chcemy,  i sprawia, że czujemy się kochani i szczęśliwi . 


Mam to szczęście, że taki posiadam i jestem niezmiernie wdzięczna moim bliskim , bo to Oni sprawiają, że chce mi się do Niego wracać. 

Moja praca to prezent dla dwóch młodych kobiet, które jakiś czas temu założyły swoje rodziny - życzę im z całego serca, aby Ich dom stał się dla nich  spełnieniem marzeń , aby mężowie zawsze Tam szukali szczęścia, a dzieci mogły rozwijać się w bezpiecznej i troskliwej atmosferze. 

Zwykłe drewno opaliłam nad kuchenką gazową , pomalowałam białą bejcą, zrobiłam transfer , ale ponieważ wyszedł mi blado poprawiłam wszystko bitumem i doszłam do wniosku, że fajnie, że tak się stało, bo sprawia wrażenie bardziej naturalnego :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz