środa, 16 sierpnia 2017

Mini kuferek Love


Ten motyw sprawdza się w każdej sytuacji ...bo miłość to temat wdzięczny i wszechobecny. Tym razem mały kuferek jest przeznaczony dla przemiłej nastolatki , która uwielbia całuśne love dzieciaczki .


 

Dół przemalowałam bejcą ostryga Bartek i wykorzystałam szablon różyczek. Przeatrłam papierem ściernym, ponieważ chciałam sprawić wrażenie lekko trąconej czasem i popstrykałam farbami kredowymi - grafit i vintage . Dużo lakieru półmat Bartek. 













6 komentarzy:

  1. Chciałabym by ta szkatułka zdobiła moją komodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację, temat wyjątkowo wdzięczny :) bardzo ładnie Ci to wyszło, myślę że nowa właścicielka jest zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię - właścicielka czeka , nawet jeszcze nie wie - odpoczywa na wakacjach , a jak wróci .... mam nadzieję, że będzie miło zaskoczona :)

      Usuń