niedziela, 27 sierpnia 2017

Szuflada marmurowa


Pierwsze koty za płoty - czas na drewienko. Jak już wcześniej pisałam ( w poprzednim poście ) zakupiłam na próbę kilka produktów firmy Cadence. Ręce same rwą mi się do pracy , więc robię kilka rzeczy na raz - w połowie pracy jednego zaczyna m drugie :) 
Szufladkę pomalowałam kredową farbą bawełna  , a potem  przetarłam suchym pędzlem caffe late  i tak to mniej więcej wyglądało .....


Farba kredowa szybko schnie, więc naszykowałam dwie farby o efekcie marmuru cadence i wzięłam się do pracy . Pierwsza warstwa to kolorek różowy, druga biały. Poczekałam chwilkę jak przeschną - oczywiście najpierw jedna warstwa, potem druga - i delikatnie palcem przycinęłam , żeby stworzyć fajny efekt marmuru . Ciekawe jest to, że nigdy nie wyjdzie tak samo , i to najbardziej lubię w pracy rękodzielniczej - zawsze jest to jedyne i niepowtarzalne . Może być podobne, ale nigdy takie same :) 




Wybrałam takie kolory, bo idealnie pasowały do motywu , który miałam wydrukowany na papierze soft . Papier taki najpierw się namacza w wodzie, potem kładziemy klej do decu na wewnętrzną stronę ... i hop.... na drewienko ( wcześniej zawsze raz podmaluję na biało ) . 


Ponieważ szufladka wydawała mi się bardzo mdła postanowiłam na  przedniej ścianie pudła wykorzystać pastę efekt kamienia , i podobnie zastosowałam ten produkt na drewnianej gałce samej szuflady . Gałkę popsikałam na koniec błyszczącym sprayem , i odcisnęłam motylkowe stempelki .





Nie chciałam  przegiąć z dodatkami, więc tak to zostawiłam ... 
Oczywiście poszło przy tym spooooooro lakieru i papieru ściernego



Do pracy wykorzystałam preparaty 


3 komentarze:

  1. Efekt marmuru jest bardzo interesujący :)
    Kolory farb kredowych - super! :) zapisuję w pamięci, przy jakiejś okazji pewnie zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Justynko wszystkie kolory farb kredowych z tej firmy. POlecam je z czystym sumieniem. Najpierw zakupiłam wszystkie próbki, żeby się przekonać na ile warto w nie zainwestować. Gdyby nie ograniczenia finansowe pracowałabym tylko na tych farbach . Efekt marmuru to ciekawa technika. Nie każdemu może się podobać, poza tym trzeba uważać, .żeby nie spaprać , nie przesadzić, albo nie dać za mało....Nie osiąnie się takiego efektu tylko samymi farbami .

      Usuń
  2. Pięknie to wyszło. Podziwam z westchnieniem takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń