sobota, 27 października 2018

Róże, motyl i shabby chic


Dawno nie zrobiłam czegoś w tym jednym z piękniejszych stylów - shabby chic. 
Nie mogłam powstrzymać się, żeby zrobić tego starocia , kiedy dotarły do mnie wyczekiwane przepiękne serwetki vintage . 

Pudełeczko ma zaledwie 12/12 cm i wierzcie mi, że jest bardzo urokliwe .
To chyba pierwsza moja praca , gdy najpierw postarzyłam całą powierzchnię drewna , a potem dopiero przykleiłam serwetkę i polakierowałam - oczywiście jak zwykle niezliczoną ilością warstw lakieru ultramat Bartka . 

Do uzyskania efektu przetarcia wykorzystałam czarną farbę akrylową  jako podkład, a na nią nałożyłam farbę kredową Vittorino ( moje ulubione ) . Papier ścierny , stempelek różyczki i już. Nie ma co kombinować przy tak pięknej serwetce . 

Miłego oglądania i pozdrawiam serdecznie 








8 komentarzy:

  1. Kasiu kiedyś na FB udostępniłaś filmiki czym różnią się poszczególne style :) I to było super bo ja zawsze mam z tym problem. Dla mnie to wszystko jest albo retro, romantycznie lub nowocześnie :))) A Ty Kochana potrafisz w perfekcyjny sposób odzwierciedlić każdy styl jaki na prawdę jest :)) Wiesz, że uwielbiam Twój Decoupage więc i tym razem zachwycam się!!!! Piękna praca, a serwetka rzeczywiście prześliczna! Nie wiem czemu, ale mam słabość do szkatułek, mają jakiś urok. Moc uścisków ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci bardzo. Odnośnie tych filmików o stylach , wrzuciłam je, bo sama mam z tym problem - postanowiłam się nauczyć co z czym i jak to się nazywa , a te filmiki troszkę mi pomagają, choć podobnie jak dla Ciebie , to i dla mnie jest to jeszcze problem .... te szkatułki z zaokrąglonymi boczkami są szczególnie urokliwe <3

      Usuń
  2. Uwielbiam takie klimaty i super sobie poradziłaś. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń