poniedziałek, 1 października 2018

Pouring effect i granit Cadence



To była super zabawa - już kiedyś próbowałam i dokładnie opisałam jak ten efekt się osiąga na świeczce i metalowej puszce . 
Jeśli chcecie  zajrzyjcie sobie TUTAJ

Tym razem chciałam zobaczyć jak pod wpływem takiej ilości farby, wody i lakieru zachowa się pudło tekturowe . Kupiłam je w empiku i po raz kolejny stwierdzam, że to jest bardzo dobrej jakości materiał i polecam nie tylko na 100, ale na 200% . 

Plus tej pracy jest taki , że można zacząć wieczorem i skończyć po 24 h . Połączyłam 4 farby hybrydowe - biel, róż, turkus i czerń  . Każdą z nich najpierw przygotowałam w osobnych pojemnikach  w proporcjach : dwie części farby , dwie części pouring effect oraz jedna część wody 
a tak to wyglądało jeszcze wczoraj ..



Najważniejsze, żeby farby dobrze wyschły - tworzy się struktura trochę 3D , ale niestety nie umiem tego pokazać na zdjęciach - nie bardzo wychodzi. 



Kilka warstw lakieru połysk Bartka pięknie podkreślają zarówno tę strukturę jak i powstałą fakturę barw. 
Dolną część pomalowałam najpierw czarną hybrydą, a potem położyłam na to efekt granitu . 





Dla chętnych do wypróbowania tego preparatu , który możecie zakupić w sklepie dla kreatywnych  poniżej pokazuję wszystkie użyte materiały 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz