piątek, 19 października 2018

Kobieta w skalnym lustrze


Może nie będę skromna tym razem, ale ta szuflada rozkłada moje emocje na czynniki pierwsze. 

Kiedy zobaczyłam tę grafikę czekałam na moment kiedy będę mogła ją wykorzystać i nadarzyła się taka sposobność kiedy na jednej z grup decoupage pojawiło się wyzwanie pt . Lustro . Przerobiłam ją po swojemu, bo w oryginale wyglądała tak i wydawała mi się zbyt kanciasta w swoim wyrazie 


 

Szuflada leżała w szufladzie chyba dobry ok . Zrobił ją mój kolega z odpadków płyt , więc produkt bardzo wymagający - nie wszystkie mankamenty dało się ukryć - niestety :( . Szukając jakiegoś prostokątu do tej grafiki mój wzrok padł na to drewno i już wiedziałam co z tym zrobię. To jest chyba pierwsza praca  (nie chyba , lecz na pewno ),  kiedy mój zamysł został zrealizowany od początku do końca zgodnie z tym co się urodziło w mojej głowie. Najczęściej projekty ulegają dość dużej metamorfozie , a tym razem jak pomyślałam tak zrobiłam ...

Najpierw całą powierzchnię szkatułki  dokładnie przeszlifowałam i pomalowałam białą farbą hybrydową Cadence  . Na wieko przykleiłam grafikę ( trochę przerobioną )  wydrukowaną na drukarce laserowej  i kilka razy polakierowałam , żeby się nie zniszczyła podczas dalszej pracy .

Cała reszta to efekt marmuru Cadence. Tym razem wykorzystałam farbę dekoracyjną metalizowaną w kolorze srebra - niestety na zdjęciu tego tak dobrze nie widać , ale w słońcu  przepięknie lśni - a kryształowa gałeczka dodaje jeszcze jej blasku . 
Efekt ten można uzyskać różnymi farbami na różnych podłożach - dziewczynka nad wodą  , świeczki , marmurowe serce  , różowy marmur z motylkiem  , kamienne pudełko  .... 
Inne przykłady znajdziecie w chmurze na stronie - efekt marmuru .

Chcąc zachować łączność między grafiką a przodem szuflady pędzelkiem podmalowałam elementy które są na wieku ...Kiedy już byłam zadowolona z efektu rozpoczęłam ostatni etap - wielokrotne lakierowanie i szlifowanie 












Zobaczcie sami, że stworzenie takiej kamiennej powierzchni wcale nie jest trudne -
- wystarczą dwa produkty Cadence : farba hybrydowa jako podkład plus dekoracyjna farba która po wyschnięciu daje efekt marmuru 

Te i inne preparaty możecie kupić w sklepie dla kreatywnych






10 komentarzy:

  1. Kasiu i jak tutaj nie rozkochać się w Twoich pracach ?!!! Ta szkatułka jest piękna!!!!! Wspaniała grafika, ale to jak ją wkomponowałaś to mistrzostwo!! Urzeka w każdym calu! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, jak ja Ci dziękuje za te miłe słowa - to prawda , że grafika cudna i bardzo mi zależało, żeby stworzyć całość taka skalną . Cieszę się, że uważasz , że mi się to udało :)

      Usuń
  2. Jestem w szoku, ta szuflada robi ogromne wrażenie. Z chęcią bym ją przygarnęła i postawiła na swojej toaletce, jako pojemnik i ozdobę. Niezwykle mi się podobam. Uwielbiam Twój blog i kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło kiedy czytam takie pozytywne słowa , to dodajemy skrzydeł do dalszej pracy i rozwoju swojej pasji tworzenia . Pozdrawiam . Kasia 😉😆

      Usuń
  3. Efekt jest niesamowity! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojej pracy. Szkoda, że nie mam takiego talentu jak Ty. Chętnie wykonałabym coś podobnego dla siebie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwina bardzo dziękuję za te miłe słowa - zawsze można popróbować swoich sił, wystarczy trochę fantazji , wyobraźni i chęci do zabawy - a efekty mogą Cię samą zaskoczyć , i to bardzo pozytywnie :)

      Usuń
  4. Wow, rety to jest piękne. Serdeczne gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym Wam polecić stronę https://mebel4u.pl/jadalnia , na której znajdziecie sklep internetowy z meblami. Ich oferta jest bardzo rozbudowana, dlatego uważam, że każdy zainteresowany na pewno znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń