czwartek, 17 października 2019

Dutch Fold Cards shabby


Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę typu Dutch Fold Cards . 

Inspirację do zrobienia tego typu kartki znalazłam na blogu jednej z koleżanek
 - jak to się stało ?

Otóż we wspaniałej crafowej grupie  prowadzonej przez Inkę Klonową pojawiła się propozycja zamieszczenia pracy, która naszym zdaniem jest interesująca dla czytelnika. Każda z nas opublikowała swoje posty i własnie Danusia wrzuciła link do swojej dutch fold cards . 

Bardzo byłam ciekawa każdej z prac moich koleżanek , więc oczywiście odwiedziłam wszystkie blogi . Wierzcie mi, że lektura była bardzo miła i przyjemna, ale ponieważ bardzo lubię uczyć się nowych form to własnie praca Danusi spowodowała, że zagościłam u niej na dłużej. Na podstawie jej tutorialu zrobiłam swoją wersję i szczerze przyznam, że bardzo, ale to bardzo podoba mi się ten układ. 

Kartka ma dużo miejsca na wpis i zamyka się na magnes .
Można w niej zrobić dodatkowo kieszonki , zakładki  i inne cudeńka -  już mam w głowie kolejny projekt , więc bądźcie czujni bo niebawem się pojawi. 

Pamiętajcie jednak, że ja to nie tylko scrap, ale też decou i ceramika.... a od wczoraj uczę się filcowania , więc mam ręce pełne roboty
 i - niestety -  notoryczny  brak czasu :) 









4 komentarze:

  1. Kasiu, przepięknie się zainspirowałaś :-) Cieszę się, że kurs, który przygotowałam tak pięknie wykorzystałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za te miłe słowa i świetny kursik 🙃😀😘

      Usuń