sobota, 2 grudnia 2017

Deska tablicowa z Mee to you


Zwykła deska może się zamienić nie tylko  w przyjemny dla oka gadżet , ale i miejsce do pozostawiania różnych informacji 😁 

Jedną stronę zrobiłam w stylu shabby chic wykorzystując zestaw farb kredowych z woskiem Cadence  ( antique white oraz  french linen ) . Motyw misiaka i motylek to papier ryżowy . Wielokrotnie polakierowałam ultramatem Bartka i już gotowe. 





Druga strona to farba tablicowa grey blue  położona trzykrotnie .Sprawdziłam -  pisałam , ścierałam i nic się nie dzieje, wygląda wciąż tak samo ...




2 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł z zastosowaniem farby tablicowej - deska zyskuje dodatkową funkcję:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ... też mi się ten pomysł spodobał ... można napisać - obiad w lodówce - zrób sobie sam 😂😂😂😂

      Usuń