sobota, 27 stycznia 2018

Serduszka dwa


W głębi duszy to  taka ze mnie wrażliwa i romantyczna istotka. Czasem lubię pokombinować inaczej, ale najlepiej czuję się w tematyce miłości, pasteli i róż...
Tym razem wzięłam się za podwójny projekt - regał z serduszkami, który już dwukrotnie wykorzystałam w moich pracach i woreczki z juty. 
To nie była skomplikowana praca, ale dla mnie to duże wyzwanie, bo ciężko mi było wykonać pracę, która nie była " ubrudzona ", albo " przetarta "  
Regał pomalowałam jedną z ulubionych  farb hybrydowych w kolorze old lace , a róże z szablonu wykonałam pastą shabby chic ashy rose . Oczywiście są to preparaty Cadence - a jakże 😄😄
Dla zabezpieczenia farbę polakierowałam dwa razy ultramatem Bartka , choć wg opisu producenta nie trzeba tego robić . Pastę na szablonie też pociągnęłam lakierem - tak w razie czego  😉




Jeśli zaś chodzi o motywy na szufladkach to jest to wydruk na papierze soft. Bardzo fajny papier do pracy decoupage. Najpierw trzeba go dobrze namoczyć, potem odcisnąć nadmiar wody przy użyciu ręcznika . Na przedmiot kładziemy klej do decoupage , potem papier i delikatnie , przy pomocy koszulki od dokumentów wygładzamy powierzchnię, aby nie pozostały bąbelki powietrza . Jak wyschnie lakierujemy , lakierujemy ...i lakierujemy, i szlifujemy - norma , jak to przy decoupage bywa ...
Regał zrobiłam - jak zawsze - dwustronny . Jak komu pasuje, tak może go sobie postawić .









Jak zapewne zauważyliście motyw z regału pojawił się na woreczkach jutowych . 
Ten proces tworzenia możecie sobie dokładnie przeanalizować w poście woreczki jutowe decoupage . 

Zapraszam ...

Wszystkie użyte preparaty Cadence możecie kupić w sklepie dla kreatywnych
Dobrej zabawy życzę 😄😄



2 komentarze: