sobota, 27 stycznia 2018

Woreczki jutowe decoupage


Witam ponownie wszystkich , którzy po przeczytaniu poprzedniego postu o regale z serduszkami zechcieli zajrzeć tutaj, aby zobaczyć jak zrobiłam te urocze woreczki jutowe. 
Przez długi czas wydawało mi się to dość trudne, ale z preparatami Cadence nic nie jest trudne .
No to od początku ....
Zamówiłam sobie czyste woreczki jutowe 9 cm / 14 cm 


Ponieważ postanowiłam je wykorzystać wraz z regałem, więc miałam wydrukowany podobny motyw  na papierze soft , tylko troszkę mniejszych rozmiarów . Wydaje mi się, że był to dobry pomysł, ponieważ serwetka prawdopodobnie byłaby za cienka i nie byłoby tak dokładnie widać tych pięknych róż ( ale niebawem to sprawdzę , a nawet mam pomysł co zrobić, żeby jednak motyw z serwetki też był dobrze widoczny ) .


Taki trochę krzywusek mi wyszedł, ale na woreczku nie rzuca się to zbyt w oczy . 
Wydruk na papierze soft ma to do siebie, że trzeba go najpierw namoczyć, żeby przykleić . Tym razem tak nie zrobiłam. Po prostu położyłam klej na odwrotnej stronie , przyłożyłam do woreczka, nałożyłam koszulkę od dokumentów i dokładnie przykleiłam. Acha, żeby nie skleiły mi się wewnętrzne części woreczka włożyłam do środka kawałek tektury.






Producent zaleca posmarowanie klejem powierzchni motywu i odczekanie do wyschnięcia, a potem zaprasowanie po lewej stronie materiału. Ja zrobiłam troszkę inaczej. Oczywiście położyłam klej i poczekałam jak wyschnie ( około 30 minut )


 i metodą prób i błędów zaprasowałam po prawej stronie , ale przez papier do pieczenia 


Bardzo dobrze się zaprasowało, nic się nie skleiło , więc myślę, że jest to dobra metoda. 
Efekt końcowy oceńcie sami .... miłego tworzenia 





Klej do tkanin Cadence można kupić w sklepie dla kreatywnych

I tak powstał komplet, z którego ja jestem zadowolona 💕







6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Okazuje się, że nie jest to trudna sztuka, więc polecam :)

      Usuń
  2. piekny komplet ,nie kleiłam jeszcze na materiale ,dziękuję za pokazania pracy i sposobu pracy ,fajna sprawa ,woreczki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, ja również długo do nich się przymierzałam - Cadence mnie uzależnia i tam był klej do tkanin, więc nie omieszkałam go kupić :)

      Usuń