sobota, 6 sierpnia 2016

Chustecznik róże zieleń ultramaryna

A to ciekawostka z tym chustecznikiem. To już kolejny , który trafia na mój parapet. Co sobie jakiś zrobię, to się spodoba i trafia do innego domku :) Tym razem chciałam zobaczyć jak będzie wyglądała przecierka w połączeniu koloru - zieleń ultramaryna Renesansu z białą farbą akrylową. Cały chustecznik pomalowałam w zieleni. Kiedy wyschła farba trzy ściany przygotowałam do przecierki i pomalowałam białą farba. Potem przecierka papierem ściernym 150. Ładnie to wyglądało, ale w tym momencie zabrakło mi wyobraźni. Brałam pod uwagę różne wzory , kombinacje, ale suma sumarum wierzch pomalowałam jeszcze raz na biało, aby pokryć przecierkę i położyłam motyw serwetkowy - róże ręcznie malowane jak z obrazu. Dwie pozostałe ściany to szablon - z jedej strony ciemny - bitum, z drugiej strony jasny - bitum, potem cień z bielą. Jak już wszystko było ok, okazało się, że wąskie boczki są jakieś takie nijakie. Położyłam kremowo-różowe szablony , ale nie wyglądały ładnie, więc zmyłam i wtedy przyszedł mi do głowy ciekawy pomysł. Przykleiłam na to ciemne tło motyw serwetkowy jak na wierzchu z tym, że tak, aby były zagniecenia. Kiedy wyschło przetarłam papierem ściernym 240 , a potem suchym pędzlem pociągnęłam lekko białą farbę, co stworzyło ciekawą strukturę - przynajmniej dla mnie :) A oto zdjęcia szczegółowe. Acha - jeszcze jedna , ważna wiadomość, zdjęcia przekłamują kolor zieleni ultramaryna Renesansu. Dla porównania zrobię wrzutkę właściwego koloru. :) 





 





I to by było na tyle

Zapraszam do obejrzenia chusteczniki 2015 oraz chusteczniki 2016


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz