sobota, 29 września 2018

Kartka twist pop up według mapki


Jak ja lubię te zabawy z ARTIMENO .
 Dziewczyny są bardzo kreatywne i jednocześnie wspaniale dzielą się posiadaną wiedzą. Nie tylko podpowiadają jak i co ze sobą łączyć , ale też podsuwają pomysły z innych blogów, żebyśmy mogły się rozwijać .

Tym razem wymyśliły mini wyzwanie . 
Na czym ono polega ? 
Otóż jest pokazany wzór mapki wg którego należy stworzyć swoją propozycję. Oczywiście nie trzeba stricte trzymać się wszystkich elementów dosłownie tak jak na mapce, ale w miarę możliwości należy zachować podany wzór. 
Przykłady takich mapek i interpretacji dziewczyny podały udostępniając takiego linka - TUTAJ
Ja to robiłam pierwszy raz i przyznam, że z niektórymi elementami miałam problem, ale efekt ostateczny nawet mi się podoba ...

Mapka wyglądała tak :


A moja propozycja 
 z wykorzystaniem przy okazji systemu twist pop up wygląda tak :











2 komentarze:

  1. Śliczna - sama ostatnio zmierzyłam się tą formą karteczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - fajna zabawa z tymi karteczkami - ja dopiero się bawię od marca, więc to moje poczatki :)

      Usuń