środa, 12 września 2018

Mini album - ulotne chwile jak motyle


Witajcie - oto JA , nowy album _ ULOTNE CHWILE JAK MOTYLE

Przedstawiam Wam turkusową wersję prostego , romantycznego albumu , który można sprezentować osobie , która uwielbia pasję, marzenia, podróże i ma mnóstwo pomysłów - jak JA ....

Jak zwykle od podstaw wykonałam go samodzielnie , a jak wygląda w rzeczywistości ??

Zapraszam na FILM 



A teraz GALERIA ZDJĘĆ 

okładka





wachlarz 


pierwsza strona 


druga strona 







trzecia strona 




czwarta strona 





                                                               piąta strona 


tył


i.........





            Pracę zgłaszam na  Wyzwanie - Challenge #48 Koronka - Lace


Na koniec chciałam tylko Was prosić o wyrozumiałość, bo - jeśli jeszcze nie wiecie - to scrapuję dopiero od marca 2018 r 
Będzie mi miło, jeśli zostawicie jakieś słówko :) 


4 komentarze: