piątek, 14 września 2018

Warstwowa kartka - garść szczęścia


Dzisiaj pokażę Wam kolejną propozycję na kartkę w innej formie niż standardowa rozkładówka .

Bazę wykonałam z jednokolorowego kartonu , który można kupić np w Empiku - są w różnych rozmiarach . Nie jest to mój pomysł , znalazłam go w sieci jako  wykorzystanie powierzchni w albumach . Pomyślałam sobie , że można ten pomysł zastosować w samodzielnej kartce i własnie to zrobiłam . Przygotowałam sobie trzy podwójne kawałki - każdy o 1 cm mniejszy i skleiłam tak, żeby utworzyć dwie skrytki , oraz cztery strony do zagospodarowania . 
Nie ma co się rozpisywać - zobaczcie jak to wygląda ....

GALERIA ZDJĘĆ 

Pierwsza i druga strona 




 Trzecia i czwarta strona 



Skrytki 









NO i już - prosto , bo tak lubię :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz