sobota, 1 września 2018

Niekończąca się kartka w wersji mini


Witajcie kochani 

Jak widać na załączonym obrazku nie mam dość - idę do przodu i zdobywam kolejne etapy wtajemniczenia w temacie scrapu. 
Obejrzałam niedawno jak zrobić niekończącą się kartkę i wymyśliłam sobie , że zrobię ją w wersji mini. Nie było łatwo, bo wszystko co małe wymaga o wiele więcej . Aby sobie ułatwić to postanowiłam jako bazę wykorzystać kartkę z kolekcji Mintay by Karola " Birdsong " . Myślę, że przy takich miniówkach to najlepsze rozwiązanie - mogę to powiedzieć z całym przekonaniem po zrobieniu już kilku takich projektów. 

Wyobraźcie sobie, że wystarczy tylko jedna kartka 15/15 cm  , żeby sobie takie cudeńko wyczarować . Wymiary czterech prostokątów to 10/5 cm , a bigowanie na szerokości 2,5 cm .

Zapraszam do obejrzenia filmiku , a potem jak zwykle galeria zdjęć. 




GALERIA ZDJĘĆ 






7 komentarzy:

  1. Brawo Kasiu, podziwiam wielki szacun za takie mini cudeńko, coś czuję ze polubisz tego typu kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu, to prawda, że wszystko co inne niż typowa kartka bardzo mnie kręci :)

      Usuń
  2. Dopiero na wideo zobaczyłam, jakie to jest malutkie. Brawo, takie małe, a tak precyzyjnie wykonane. Bardzo piękna kartka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał! Śliczne to ,,niekończące się,, maleństwo zrobiłaś. Chyba też spróbuję ...

    OdpowiedzUsuń