niedziela, 30 grudnia 2018

Albumy scrapowe dla chłopców


Jak koleżanka zobaczyła album który zrobiłam dla mojej kochanej Agatki , a bardziej dla jej wnusi to od razu zamówiła dwa dla swoich wnuków - dwóch braci. 

Wiecie, że ja kocham to robić, więc z ogromną przyjemnością zabrałam się do pracy. 

Albumy są bardzo podobne, gdyż jeden z chłopców ma 3 latka, a drugi niebawem się narodzi. Nie chciałabym aby starszy był zazdrosny o to co ma młodszy w swoim albumie - znam dobrze te dwu i trzy - latki, więc wiecie ..... 

Pokażę Wam tym razem tylko te strony na których więcej się dzieje, bo dodatkowo każdy z albumów ma 12 stron ( też z papieru scrapowego) tylko  na same zdjęcia ( zgodnie z życzeniem ) .
Baza jak zwykle zrobiona od podstaw przeze mnie .... miłego :) 


Dla młodszego Kubusia 







i  starszego Kamilka 







Proste w swojej formie, a ja się cieszę, że mogę sprawiać innym radość 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz