sobota, 15 grudnia 2018

Idzie niebo ciemną nocą ...


To było ciekawe doświadczenie , które mi pokazało jak można fajnie bawić się farbami, technikami , a czy to co zrobiłam ma sens ? Sama nie wiem .....

Byłam bardzo zmęczona i nie mogłam spać.To był kolejny ciężki dzień , ale  mnie nosiło, żeby coś zrobić, a że akurat zobaczyłam jak  w prosty sposób można zrobić ciekawą strukturę kolorystyczną musiałam to sprawdzić .

 Wzięłam kilka farb Cadence ( hybryda plus metaliczne ) i zaczęłam rozlewać je z butelki bez ładu i składu po całej kartce , a potem jednym ruchem za pomocą płaskiej tektury zdecydowanie przeciągnęłam z góry na dół. 
Farby połączyły się jak chciały , a ja nie miałam na nie żadnego wpływu - żyły sobie własnym życiem 😁😁😁

Przyznam się, że teraz to już nie było mowy , żebym poszła spać , 
więc podsuszyłam farby, zrobiłam przy pomocy szablonu murek , pociapałam go żeby przypominał stary , zniszczony mur i przypomniało mi się, że gdzieś mam obcięty przez przypadek szablon kota i motyli.... Zrobiłam mały rys, a resztę farbkami i pędzelkiem ...

Jakoś tak to wszystko wyglądało bezpłciowo , więc wpadłam na pomysł, że można z tego zrobić nockę i zamiast motylków pojawiły się ćmy , które podmalowałam farbą fluorescencyjną - oczywiście również Cadence .... 
Efekt superancki, a jak się dobrze bawiłam. 
Odkrywałam nocny świat farb jak małe dziecko ...

Jak zobaczyłam tego  kota ze święcącymi ćmami zaraz przyszła mi  do głowy piosenka .. 
" idzie niebo ciemną nocą , ma w fartuszku pełno gwiazd , gwiazdy błyszczą i migocą, aż wyjrzały ..."
 --- u mnie ćmy z gniazd - ha ha ha.

No to skoro gwiazdy błyszczą i migocą - to wykorzystałam tę farbkę to splasha i tak powstało niebo niczym w przestrzeni kosmicznej .
Nieregularność kropek i ich kształt dokładnie odzwierciedlają to co się dzieje w kosmosie - tam żadna gwiazda nie jest równa drugiej , nie mówiąc o energii jaką z siebie wydają , więc u mnie wszystkie są równie nieoczywiste :) 

Najtrudniej było zrobić zdjęcia ..... po dwóch dniach prób i błędów udało się ..... 
Zapraszam do lektury, a Ci którzy mają ochotę - komentujecie co o tym sądzicie krytyki się nie boję :) 















NOCĄ wszystko jest niewyraźne - czyż nie ? 😉😉

 Preparaty, których użyłam  możecie kupić w sklepie dla kreatywnych

3 komentarze:

  1. Kasiu wielkie WOW!!!! Baw się Kochana tak jak najwięcej :))) Super wyszło!! A ten murek wymiata! Moja ulubiona część Twojej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Murek i kocurek.:) Ślicznie Kasiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń