sobota, 1 grudnia 2018

Jeśli marzysz możesz to zrobić - terminarz vintage


Kupiłam zwykły terminarz  w formacie A5 na 2019 r w Pepco za całe 9 ,90 i przede mną test jakości . Nie wiem w czyje ręce trafi ,bo to prezent , ale wierzę że się kiedyś się dowiem ..... 


Zapytałam doświadczonych koleżanek czy trzeba go zagessować i owszem trzeba było, więc całą okładę tak właśnie zabezpieczyłam. 
Potem się wzięłam za środek i resztkami sosnowej bejcy, którą znalazłam gdzieś w mpoich zapasach  pomazałam kartki, żeby je postarzyć. 

Jak gesso wyschło przykleiłam motyw serwetki i dokładnie wylakierowałam, potem trochę masy Stamperii i maski z wzorem kwiatów , dwa pudry antyczne : beż i szarość . I gotowa podstawa. 
Poszukałam  dodatków , które przydały trochę romantyzmu , popstrykałam farbką ( środek też )  , zrobiłam kilka stempelków i kalendarz na 2019 gotowy . 

Wszystko trwało dokładnie 24h. Prawda ,że szybko się z nim uporałam :) 
Teraz pozostanie testowanie - jakość jest oki, ale czy trwałość okaże się równie dobra ? 
Czas pokaże ...

Aaaaaa , zapomniałabym - przesłanie , które będzie mi towarzyszyć przez cały rok umieściłam u góry kalendarza i tego samego życzę i Wam 
JEŚLI MARZYSZ MOŻESZ TO ZROBIĆ 















Starość nie radość, ale ja starocie kocham najbardziej :) 

Kochani , jest 19 listopada 2019 i właśnie otrzymałam taką informację 

Dzień dobry Pani Katarzyno, nie znamy się, ale znalazłam autorkę wielu dzieł, którymi się otaczam:) Zbliża się koniec roku i chciałam napisać... że kalendarz bardzo dobrze mi posłużył 🙂 PS. A korzystam z niego codziennie 🙂
Czy mogę złożyć u Pani zamówienie na kalendarz na 2020 rok? 🙂 dla siebie 🙂
Jest to wyjątkowa rzecz, która towarzyszy mi każdego dnia, więc musi mieć wyjątkową oprawę.
Rozumiem doskonale sztukę. Proszę mi wierzyć. Moja stara dusza jest zamknięta w młodym (jeszcze) ciele.. 🙂 nie lubię 'masówki'. Kocham Artystów i indywidualność 💙

Dla mnie to jak miód na serce, jak skrzydła do lotu -
- jestem mega szczęśliwa, że ktoś komuś zrobił prezent , a ja się choć w małym stopniu przyczyniłam do całorocznej radości  korzystania z niego :) 

4 komentarze:

  1. Piękna metamorfoza kalendarza,:) Bardzo lubię takie romantyczne klimaty.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz jak się cieszę czytając te miłe słowa, dziękuję :)

      Usuń
  2. Kalendarz Babuni powstał. No nie żle gratuluję.Obyś za bardzo nim nie szarpała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak się sprawdzi w użytkowaniu :) Wygląda na solidnie zrobiony, ale .... czas pokaże ...dziekuję za miłe słowa :)

      Usuń