środa, 13 lutego 2019

Kartka schodkowa w papierach Primy


Moja kolejna miłość : papiery Prima - poznałam się z nimi na ostatnich warsztatach.
Cudo pod każdym względem . Postanowiłam je wykorzystać na nowej formie kartki schodkowej, którą zrobiłam na podstawie tutorialu Ani Sitarz  na blogu Artimeno . Już jedną schodkową vintage zrobiłam, ale zupełnie inna niż ta , ale jak zabawa to zabawa - kolejna na miniwyzwanie :)

Przyznam, że troszkę się nagimnastykowałam, ale kto powiedział, że będzie łatwo - choć teraz już uważam, że nie jest to trudna forma. 
Nie mogłam dojść do tego gdzie ma być miejsce na życzenia, więc zrobiłam dwie kieszonki ...









Dla mnie fajnie wyszło :) 

Papiery Prima możecie zakupić w ....
....  sklepie, gdzie jest wszystko co kocham ...

2 komentarze:

  1. Świetnie Ci wyszło!Bardzo ciekawie zagospodarowałaś środek.
    Wyobraź sobie że też ten wzór mam na warsztacie:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń