niedziela, 24 lutego 2019

Album na wyjątkowe chwile


Nie mogłam się oprzeć tym pięknym kolekcjom stworzonym przez Primę oraz Karolę Witczak. 

Te dwie kolekcje plus niewielka ilość kartek z papierowego Potwora z wkładką z kart do journalingu pomogły mi stworzyć album na wyjątkowe chwile dla wyjątkowych osób. 

Sami zobaczcie co mi z tego wyszło - ja jestem bardzo zadowolona 









I tutaj pojawia się niespodzianka - małe zamknięcie na ozdobny magnes 











Papiery ( oprócz papierowego Potwora ) zakupiłam w .....

Pracę zgłaszam do wyzwania Art Piaskownicy 



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. A ja jestem mega szczęśliwa że Ci się podoba - z Twoich ust to komplement 😗😗😗😗😗😗

      Usuń
  2. Super :) ma swój własny klimacik :) przy okazji dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, klimat musi być, wiesz .....😉😆

      Usuń
  3. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń